Contest The Most Creative Review by Ezzattie Ezzat

Step 1 : Wajib follow blog Ezzattie Ezzat dan Zatie Catalyst eSHOP

Step 2 : Buat 1 entry yang bertajuk "Contest The Most Creative Review by Ezzattie Ezzat".
Step 3 : Copy paste Header blog aku ni dalam entry dan sidebar korang dan linkkan ke entry ini.

Step 4 : Entry tersebut mestilah mempunyai cerita pasal blog aku atau pun blogshop aku. Korang boleh menggunakan ayat, bahasa, kata-kata, gambar atau apa-apa sahaja untuk menunjukkan entry itu paling kreatif.
 Korang diberi keizinan untuk mengambil apa sahaja yang ada di blog ini dan blogshop aku.
Step 5 : Sila tinggalkan link entry korang itu di bawah ruangan komen entry aku ini. 

Tarikh tutup ialah 30 November 2011.
 Pemenang akan diumumkan pada 5 Disember 2011. 

Pemenang dipilih berdasarkan

  • Entry paling kreatif dan menarik hati juri iaitu aku sendiri :p
  • Entry yang mendapat feedbacks yang hebat dari pembaca
Hadiah?Pemenang utama : 1 kotak VCO Softgel Capsule yang berharga RM39.90 + 1 Shawl + 2 Ribbon Brooches + 1 Hadiah Misteri 

Pemenang kedua :
 1 Shawl + 1 Ribbon brooches + 1 Hadiah Misteri 

Pemenang Ketiga :
 1 Ribbon Brooches + 1 Hadiah Misteri 

5 Saguhati : Hadiah Misteri

Amacam? Memang banyak peluang untuk korang menang kan. Lagi kreatif entry korang tu, lagi besar peluang untuk menang!
Aku akan pergi membaca dan memilih entry siapa paling kreatif untuk dipilih sebagai pemenang pada 1 Disember 2011.

Kalau tidak mengikut syarat-syarat Contest ini, penyertaan tidak akan diterima.

P/s: Jangan risau. Aku takkan publishkan link entry korang itu sebelum tarikh tutup. Yelah, kang ada pulak yang copy paste entry korang itu. Korang boleh menghantar link entry tersebut bila-bila masa sahaja asalkan sebelum 12 tengah malam 30 November 2011.

Apa laei? Jomlah join sekarang!


Creadit copy all : Ezzatie


back to my story : 


Pasal blog nie ? blog nhe memang cantik . and apa lagi blogshop dia. Dia pun ada jual barangan . Ezzatie juga ada buat sponser pasal contets sapa naK dia sponser pasal contest buleh pergi ke blog dia:) untuk perbincang sponser :) mesti ramai nak kan :) . hahah . :P eh korang . jom join contest dia nhe ! kita meriah kan lagi contest nhe jna x join kalau x join macam na nak meriah contets nhe . Nanti x gempak la hadiah nya 2! betol apa ? so jom join :) 

1 Smiling Kids:

ME CTCT said...

wah.,...gudluck ye
lau, rjin, meh la jOin ctnyer cOntest,,
hihihi