* Mimi x suka org macam nie

Assalamualaikum ,korang . untuk org nak oder/ tempah header or banner or menu tabs , Jan la korang kasih sedih Mimi sampai x nak byr  . Jan la korang byk alasan :) . Mimi tahu hari tu Mimi jual header terlampau Murah . dan byk org tempah sekali tgok x byr2 pun hanya satu org je byr , :( . Mimi x suka org mcm nie 


Oder tpi x byr : 


kalau nak oder korang mesty byr penat tau Mimi buat cuba korang ambil tempahan blog baru org tu x byr korang marah tak ? mesty la kan :p ! 


Sudah siap baru nak bagi yg lain2 lagi :


sudah siap but korang nak lgi tukar ini la tukar sana la . tpi korang x byr pun kalau dah siap . ;p


hmm . ok la Mimi out lu ! Mimi sedih :(

2 Smiling Kids:

sarah hanafiah said...

xmau sedih yg .nnt suruh dorg byr dulu baru bg :)

M.O said...

Alaaa .. Cian nye Mimi .. Sabar ekk ..