Contest Blog UNIQUE



Contest Blog UNIQUE --> Korang tahu tak tengah mlm buat nhe mimi masih bw and buka shoutmix sekali tgok ada org ajark join contest nhe so mimi tgok best jugak contets nhe sebab tu la Mimi ikut. Korang x mahu ikut . hal korang ok ! hakah *kasar nmpk . ;p.huhu Jom tgok banner dia 

Tgok dah comel kan ? HEH mesty la comel :) 

Ok jom tgok syarat2 la pula 
Buat satu entry bertajuk 'Contest Blog UNIQUE'Letak banner ni kat entry korangWarganegara MalaysiaTamat pada 10 malam, 3/11/2011Follow blog TiraLetak link dekat comment entry niTAG 2 ORG

Soalan 
Berikan 2 sebab mengapa anda rasa blog anda uniqueKeistimewaan blog anda

P/S :
Contest akan dibatalkan jika peserta tidak lebih dari 7++

hadiah : 
first prize -- full edit blogsecond prize --only html/java part editthird prize --freebies header n doodle


TAG : 
Sofie comel | Lyssa secret 


KENAPA SAYA rasa blog saya uniquex tahu  la juga nka cakap cantik nanti org ckp , perasaan pulak hkeh 
Keistimewaan - saya tuto and freebies untuk bantu semua blogging - blog saya mempunyaoi keistimewaan sebab semua ada dlm blog saya :) 
ok tah all . join ok 

0 Smiling Kids: